hudiksvall

igår tog jag 2bussen in till stan för att köpa hårfärg och träffa tascha. vi gick runt och kikade lite efter kläder, och det tog väldigt lång tid för mig att välja hårfärg, till slut valde jag en, men valde inte rätt ändå. iaf, så kom J en sväng och träffade mig. även att vi gick på hoppes och åt. sen for han hem tråkigt nog. då gick vi in på guldsmeden och köpte kaffe. sen så åkte vi hem till tascha för att hon skulle färga håret på mig. efter det så gick vi ner på donken och åt. sen så bestämmde vi att jag skulle sova där. och pinsamt nog så pratade jag i sömnen och kukens mamma hörde allt. "fan vad jobbig du är, låt mig va" haha, jag är ju som jag är jag också! skulle vara roligt om jag kom ihåg vad jag drömmde ^^ sen så vaknade jag vid 9 nångång >< och var trött som ett as. så vi gjorde iordning oss och åkte ner på stan. gick på dollar och handla lite. sen gick vi på stan ett tag. sen for jag hem. så kom mamma & pappa och hämtade mig vid busshållsplatsen för att åka till harmånger han handla. sen när jag kom hem så städade jag kylskåpet (känner mig snäll) haha! nu sitter jag här och är sugen på pannkaka och väntar på att malin ska dyka upp.

det blir nog en tidig kväll ikväll eftersom vi ska upp vid 7tiden, jobbigtjobbigt! hoppas man kan sova lite på bussen. för vi ska nämligen till övik och bada imorgon. hoppas det blir kul!
malin, du är knas. men jag gillar dig ändå (: <3


nu är det fan sista gången jag färgar håret på väldigt länge! mitt hår är slitet som fan också måste jag klippa bort hur mycket som helst. jag kommer sitta och gråta när jag ska klippa mig. ne, uuusch! vill jag göra något mer med håret nu på ett tag så blir det bara slingor. ljusa slingor, vill ha mitt hår ljust nu när det börjar bli sommar.


Kommentarer
Postat av: Ferhat

Hoppas du får en bra dag idag ;)

2009-03-03 @ 16:39:27
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0