helt krossad

helvetes jävla skit, jag klarar inte av detta. fan!
jag kan inte sova om nätterna. klockan är fan 01.20 och jag har inte somnat än...
jag vill bara ringa dig och höra din röst.
mitt hjärta är helt krossat nu!
fans jävla skit.. varföööööööööööööööööööör? :'(

jag har lyckats att inte ringa dig på en hel dag. och det är för mycket för mig.
jag bryter ihop. vad ska jag göra för att kunna somna?
vad ska jag göra för att bli lycklig och glad?

jag vill att du ska vara min.
min kärlek till dig är för stark!!!! </3

det ända jag försöker göra nu är att tilltala mig själv att jag är stark! en väldigt stark person. men det funkar fan inte. jag klarar inte av dehär längre. jag vill bara försvinna.

Kommentarer
Postat av: Jana

Du klarar det visst.

Vi är ju som du vet många som bryr oss om dej, så du fixar detta.

Se till att ha nått att göra bara och kolla med mamma och pappa att det finns bra mat hemma och ät inte onyttigt. Äpple kan vara för starkt för din mage om du har problem.

Hos Dagmar och Ture tror jag säkert det fanns både bullar och kakor..?

Det är inte bra med feta saker i magen om du har problem ju.

Fil och flingor är nog nått du borde få i dej.

Bra bakterier och kanske nån flingsort med socker så du blir pigg, start är jättegott, en banan till det och du kan börja om:)

Kramis och kämpa på!

2009-03-10 @ 10:43:12
URL: http://janas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0