+ gånger 1000 på dagen & helgen.

imorse vaknade jag vid halv 12, låg kvar i sängen och tittade på en film (bedtimes stories). skitbra! sen så gick jag ner och åt frukost. sen for jag till J och var med honom. vi hade "vattenkrig" och jag blev helt dungsur så att jag måsta låna kläder av honom. sen åt vi lite och spelade wii. och jag ägde på bowling ;) helt klart. HAHA! det var så roligt, för J blev sur hela tiden. sen kom pappa och hämtade mig vid 8tiden. nu ska jag snart gå ner och kika på beck, om jag inte redan har sett den. är så dålig på att komma ihåg vad saker och ting heter... sen blir det att sova.

imorgon är det praktik, jag som inte har varit där på över 2 veckor (a) .... iaf, så funderar jag på att sluta praktisera på hagänsgården och försöka hitta något annat. vad som helst är nästan bättre än det där.

dagen har varit underbar! helgen har varit underbar. hoppas det fortsätter såhär.
för då blir jag happyface :D

VEM
Vem är i rummet med dig?
ingen.
Vem fick du senast sms av? j <3
Vem tänker du på nu? personen jag alltid tänker på.
Vem pratade du senast i telefon med? pappa.
Vems hus var du senast i? jockes.
Vem sa du senast jag älskar dig till? j <3
Vem sa senast till dig;   ingen aning.
Vem önskar du var med dig nu? you.
Vem är din favoritsläkting? ? svår fråga.
Vem i din skola går dig mest på nerverna? dom flesta.

VAR

Var går du i skolan? bergsjö
Var är din telefon? i fickan.
Var är din mamma? nere vid tvn tror jag.
Var sover du? in my bed.
Var handlar du mest?  olika.
Var fick du tag i tröjan du har på dig?  från jockes garderob ;)
Vart åkte du bil senast? harmånger-stocka.
Var i ditt rum är du? vid datorn då kanske?
 

VAD 
Vad åt du senast? mikromackor.
Vad drack du senast? fanta.
Vad är den närmaste saken som är blå? kudden.
Vad gillar du mest i skolan? engelska, eftersom jag bara har det + idrott.
Vad har du på fötterna? strumpor.
Vad är din favoritfärg? vit/grå/svart.
Vilken film såg du senast?  bedtimes stories
Vad hör du just nu?  musik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0