farmor&farfar, spya & tascha

jag har nyss kommit hem från farmor och farfar. jag och pappa åkte dit och spelade bingo. jag vann ungefär 36 kr ^^ haha. roligt att träffa dom, det var ett tag sen nu!

iaf, jag var nyss på toaletten. och vad tror ni händer? jo, jag spyr igen! mysigt värre. jag spydde upp allt jag fikade hos farmor & farfar :( jävla skit! varöf rkan det inte bara gå över?
jag hatar det här...

jag hoppas att jag inte spyr något inatt, för imorgon vill jag vara frisk och fara in till stan och träffa tascha! saknar dig gumman. och hoppas det blir broman på onsdag. carina skulle ringa och prata med dom imorgon (Y) för om det blir så så sover jag hos tascha imorgon.
det gillas! <3


 
i love you my best friend! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0