boring

yes, min natt var ju väldigt bra, inte! jag satt uppe hur länge som helst, höll på att somna på tangentbordet. också skulle jag lägga mig i sängen för att bara vila och INTE SOMNA. men va troru ja gör? jo, somnar såklart. också vaknade jag kl 6 i morse av att det kokade i rummet eftersom jag lyckades somna med kläderna. menmen, allt för dig. du kom inte, men men det gör inget när jag fick höra vad som hade hänt.

sen somnade jag om och vaknade vid halv 12, gick ner och åt frukost. pratade med J (♥) och bestämmde att jag skulle åka dit med pappa eftersom han började jobba vid halv 3. när jag kom dit så la vi oss i sängen och kikade på film (yes man, jag trodde den skulle vara bättre än vad den var). jag var skittrött och J (♥) var sliten sen igår. så båda somnade. även att jag drömmde världens knepigaste och verkligaste drömm. höl på att dö när jag vaknade för att det var så verkligt, kände det verkligen i kroppen när jag vaknade. och ja tror att J (♥) den jäven väckte mig (för att jag snarkade) så att jag inte hann drömma klart. sen gick vi upp och åt, sen la vi oss i sängen och tittade på en till film. sen kom tråkigt nog pappa och hämtade mig... jag hatar att åka ifrån dig!

nu sitter jag här i mitt rum alldeles själv, är hungrig och mår allmänt dåligt.
imorgon är det fredag och vafan ska man hitta på? på dagen ska jag iaf ta en fika med tascha, sen har jag ingen aning om vad som händer. JAG VILL GÖRA NÅGOT KUL! har haft så jävla tråkigt på lovet så ni anar inte.
lördag, vad ska man göra då? någon som vill bowla eller gå på bio? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0