bio och massa mys

vid 7tiden igår gick jag ner till hemköp och köpte en dricka sen gick jag vidare till bion för att vänta på J (♥) där jag även träffade johnny en sväng. jag kommer inte riktigt ihåg vad bio hette men jag förstog inte riktigt slutet.. iaf, efter det träffade jag simone, becca och lina en sväng sen gick jag & J (♥) iväg och träffade frasse och åkte bil med han en sväng. sen släppte han av oss vid busstationen för att jag trodde att 22.20 bussen gick. men den gick tydligen inte på lördagar >< jag som trodde att den gick varje dag. så ringde J (♥) till uffe och som tur va så ville han hämta oss! så vi gick till statoil och köpte snus och chips. sen for vi hem till J (♥), kikade på film och svulla chips. vi somnade vid 4-5 kanske. knepigt, jag var inte trött men ögonen höll på att dö av trötthet. sen vaknade jag vid 9 kanske, sen sov vi vidare till 1 ungefär. åt frukost sen har vi bare legat och degat i sängen. skönt!! sen vet jag inte vad som händer. något bild det nog (:

imorgon är det måndag, och det betyder praktik, tråkigt nog!
jag vill ha lov i en vecka till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0