30;de mars

jag har inte mycket ork till att skriva nå speciellt idag...

daigen har gått ovanligt fort, praktik i caféterian på skolan. tidsfördrift!
sen när jag satt i bussen fick jag ett roligt sms! "du kan nu hämta din telefon" :D åh, gud så glad jag blev. nu slipper jag äntligen mammas telefon!! vilken lättnad. min förra telefon var svart & rosa. och nu när jag fick tillbaka var allt nytt förutom locket där bak + att jag fick en annan färg. nämligen svart & blå. men det spelar ju inte så stor roll vad det är för färg på telefonen, huvudsaken är att den funkar!

när jag var på väg hem så ringde det en tant och sa att håret som jag hade beställt var slut och dom skulle inte få in nå mer förens nästa vecka. så jag fick beställa annat. jag hade beställt lockligt hår, men fick ta rakt istället, för det hade dom hemma. forhoppningsvis så kommer det på onsdag! =D

imorgon ska ja äntligen klippa mig,
snart ska jag färga håret,
och på onsdag blir det nytt löshår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0