<3

ja, som sagt så är jag lyckligast i världen nu!
imorse vaknade jag med ett leende på mina läppar.
det är som en dröm som har kommit i uppfyllelse.
jag trodde aldrig att det skulle bli såhär igen, hoppas att allt går bra och som planerat nu...
jag hade nästan gett upp hoppet men det hjälper att kämpa.

tänk att en ända sak kan få en att må såhär bra, att skina som en sol och bara njuta av livet.
det är sjukt jäkla underbart helt enkelt.

äntligen så kanske min otur har vänt, jag hoppas det iaf. att allt går bra nu...
<3

         nog om min glädje, nu tänker jag skriva lite om hur dagen har varit än så länge.
just nu sitter jag på skolan, och äntligen så har jag blivit klar med samhälle. nu har jag enbart engelskan kvar att göra.. hoppas det blir klart snart så att jag får sommarlov tidigare än alla andra (: imorgon blir det att kliva upp väldigt tidigt. vid 6eftersom att jag ska till broman igen! och hoppas att det blir mycket roligare än igår. efter det så ska jag följa med lisafisa hem och sova hos henne. massa myyyys (: <3

vi ska igentligen sluta 14.20 idag, men vi får sluta 13.00 istället. och jag har ingenting att göra idag. kanske att jag åker till min gullhöna en sväng, men det är inte säkert. annars blir det att sitta hemma och tråka. men imorgon blir det iaf kul. och eftersom att jag är på så bra humör så kanske det inte blir så tråkigt att vara hemma ändå.


hoppas ni får en bra dag, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0