24;de mars

det blev inte att jag åkte till min gullhöna, han kom hit istället =D vi hann inte göra så mycket, bara umgås lite. sen for han hem igen. han hade massa mattegrejs han måste bli klar med tills imorgon.. JAG ÄR LYCKLIG!! (:

iaf, nu kommer jag inte kunna skriva på några dagar. jag åker iväg tidigt, väldigt tidigt imorgon också kommer jag inte hem förens på fredag.. hoppas ni saknar mitt skrivande ;) så det kommer nog bli en hel del skrivande när jag kommer hem igen. gör er beredd =)

måste bara säga det en gång till, jag är lycklig (:
kan ni tänka er det? jag som har gått genom en massa depp.
och äntligen så kan jag vara glad och lycklig!!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0