23;dje mars

imorse klev jag upp vid halv 8, gjorde iordning mig och åkte ner till bussen. där jag träffade mathias & niklas. vi åkte först till harmånger och åt frukost på skolan. sen åkte vi till stan. hoppade av vid fordon och lyssnade på någon gubbe och det var skittråkigt. sen gick vi och kikade runt lite inne på fordon. efter att vi var klara med det så gick vi upp till broman och kikade runt där. sen fick vi äta och sluta vid 11. men jag var kvar ända till halv 4 ^^ det mesta jag gjorde var att gå runt och träffade massa folk. träffade även sötemelie (: det var kul! sen när lisa slutade så åkte jag, lisa, mathias & viktor ner på stan och fikade på dackås.. mumma! sen tog vi halv5 bussen hem.

när jag kom hem så har jag inte gjort så mycket, bara suttit vid datorn...

imorgon blir det skola, sen på onsdag blir det broman igen =D och efter det så ska jag troligen följa med lisa hem och sova hos henne (: eftersom att jag ska till skolan på tordag så slipper jag åka massa bussar, då är det bara att gå ner till skolan...

hoppas, hoppas, hoppas. jag håller tummarna...


även att jag fick några otroligt gammla bilder av hanna ikväll (:

 
jag, jocke & hanna i 7an.          jag i 8an.



och här är min ängel. en person som alltid ställer upp i vått och tort.

i love you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0