22;a mars

imorse när jag vaknade så tittade jag på klockan och då var hon 06.00 så jag slocknade om på en gång. sen vaknade vi igen vid 10 skulle jag tro. fast vi låg kvar ett tag till. sen gick vi på och fikade. sen blev det tv & film. sen lagade J mat. fast självklart så är han snuskig och tycker om päsmos & körv. det är något jag aldrig skulle kunna stoppa i käften!! fy för det. så jag åt mackor istället ;) iaf, efter det så spelade vi wii. och det är så otroligt roligt att spela det med J. sen vid 7tiden kom pappa och hämtade mig så nu sitter jag här hemma :(

jag ska snart gå ner och duscha och göra iordning lite saker.
imorgon bilr det broman, (fordon). vet inte vad jag ska göra efter det. men något bilr det alltid.
på onsdag blir det broman igen, (HIT).
och på torsdag blir det broman ännu en gång. eller ja, lansen. ska nämligen vara på HR då.
tisdag & fredag har jag ingen aning om vad jag ska göra eftersom jag går ju bara i skolan på torsdagar och i nulägen letar praktik dom andra dagarna.. så vi får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0