22;a mars- godnatt

det var ju tråkigt att det var sista filmen av beckfilmerna som visas ikväll...
jag tycker om beckfilmerna så mycket. gunvald är bäst! och grannen till beck är knäpp i huve, men det gillar jag. fast jag tror ändå att jag har sett alla dom filmerna nu. den som visades ikväll hade jag inte sett, men den var kanon (väldigt oväntat, eller inte.) jag skulle vilja att det kommer ut fler. många fler...

nog om beck. nu ska jag torka håret sen gå och lägga mig.
jag tar skolbussen vid 8 imorgon till harmånger för att äta frukost där med mathias, sedan åker vi vidare till stan.
hoppas det blir kul imorgon! men vad ska man göra efter det?
någon som vill hitta på något? bara att höra av sig...


godnatt och sov gott.
hoppas ni har haft en bra helt. det har jag haft iaf!
snart kommer det en ny också... veckorna går så snabbt nu för tiden.
snart är det lov, IGEN. och innan man hinner blunda så är det SOMMARLOV.
åh, gud vad jag längtar.

tänk er att ligga på stranden under solen och bara ta det lugnt. inga bekymmer som tar över hjärnan.. ligga där på en filt och äta smultron och dricka cider.
lite mer "Mmmmmm" i livet.

shit, jag kan ju inte sluta skriva. haha!
godnatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0