19;de mars

imorse var jag extremt vädligt trött och hade en vädlig huvudvärk. så jag stannade hemma, men det skulle jag inte ha gjort! jag ångrar mig sjukt mycket just nu. eftersom det blev som det blev. i hate myself sometimes.

aja, vi får väl se hur det blir imorgon... hoppas!
jag har ingenting att säga om dagen eftersom att jag bara har legat och slappat idag.

kanske skriver mera sen om det händer något!

eller en sak har jag att berätta.
jag skulle gå ut och röka och precis då sprang min katt upp på stegen och rakt upp till taket. jag blev skiträdd och trodde att hon skulle ramla ner. men tur var väl att hon kom ner. nu är hon någon annanstarns och håller på.
jag hoppas att hon kommer in snart! hon har varit ute ända sen jag vaknade :(


                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0