18;de mars

tascha väckte mig vid 7-8 någongång. så vi gjorde iordning oss, åt frukost sen gick vi till broman. jag trodde att jag skulle vara med carro och vara med på hennes lektioner. men så blev det inte. istället var vi med 1;orna. alltså med mela, sara och deras klass. det var faktiskt kul. bra att man kände någon iallafall! det var hamburgare till lunch men så dum som jag var så tog jag en vegitarisk hamburgare. och det var inte gott. iaf, sista lektionen fick vi ta stick i fingrer och kolla blodprov. (deabetes). sara & mela fick ta på mig. jag hade 4,2 i ena fingret och 5,2 i andra fingret. ganska kneigt. sen när vi slutade så gick jag med sara ner till ÖB sen satt vi vid busshållsplatsen och åt godis. efter det gick jag ner till hemköp (jag gick alltså från broman ner till stan, känner mig stolt! på hemköp träffade jag jana. också följde jag med henne hem. vad vi gjorde säger jag inte eftersom att det är en överaskning till frida. men det blev inte riktigt så bra. så jag måste göra om det. sen så kom mamma & pappa och hämtade mig så jag slapp ta bussen hem. när jag kom hem gjorde jag inte så mycket eftersom att jag var jättetrött. somnade en stund i bilen på väg hem också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0