16;de mars- godkväll

klockan är nu 00.32 och jag börjar bli lite småtrött. även att jag både är hungrig och mätt på samma gång. hur går det ihop? .-.
det finns iaf 1 person som är social och vill prata med mig, annars har jag fett med boring. du får en stjärna av mig nu!
det blir nog att lägga sig i sängen och häva igång en film snart.

imorgon sticker jag till stan med 2bussen och kommer inte hem förens sent på onsdagkvällen. först blir det att springa runt på stan ett tag. ska köpa lite saker som jag behöver till min present också vill jag köpa hårfärg så att jag kan slinga håret imorgon. hoppas tascha vill slinga det på mig och hoppas att jag har pengar till det. jag har ju tyvärr inga pengar just nu så jag måste låna av mamma >< det suger.
även att jag vill köpa nytt och riktigt löshår. vart tar alla pengar vägen igentligen? ;o
fast det väntar jag nog ett tag med, tills jag har bestämmt vilken jävla färg jag vill ha på mitt jäkla hår som i övrigt börjar bli långt igen, och bara därför blir det slitet och måste klippas........

ha det bra gott folk.
goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0