28/6-09


i fredags åkte vi till gnarp på kvällen och drack, det var väl ganska så roligt men jag & jocke hade inte råd att betala in oss så vi for hem ganska tidigt..

på lördagen klev vi upp tidigt och åkte till sundsvall för att kika på hillclimb eller vad det nu hette. det var stekhett så det var inte så roligt att sitta och titta på det. tobbe och nadja var också med. så var det meningen att vi skulle åka och äta efteråt men vi hade inge pengar så vi for hem. sen hände det inte så mycket mer under dagen.
men på kvällen åkte vi till stan en sväng..


jaa, nu var det söndag, igen. vi klev upp vid 10 imorse.. jocke skjutsade hem mig för att han sedan skulle åka till hans morfar och måla staket. jag har donat hela tiden ända sen jag kom hem. tagit fram tält, letat stolar och bord. det ända jag har i huve nu är västerås.. vi kommer att ha såååå kul!! (hoppas jag)

jag ringde till hanna för ett tag sen, men jag råkade väcka henne (a) så jag bad henne ringa upp sen när hon hade vaknat riktigt. så jag hoppas hon ringer snart (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0