26/6-09


igår var det så fint väder att jag inte hade tid att skriva i bloggen..

iaf så började dagen med att vi klev upp ganska tidigt för att gå ut och sola. men det var så varmt på baksidan så vi bestämde oss för att åka på sjöarna och bada&sola istället. innan det så åkte vi till stocka för att köpa lite fika. efter en stund kom även gustav och mathias. när killarna hade tröttnat så åkte jag och jocke till ström för att köpa fiskedrag. sen hann vi inte mer än hem förens mathias ringde och ville att vi skulle åka in till stan på clas olsson. så vi skynda oss att äta sen for vi iväg.

senare åkte vi till stocka för att skjutsa tobias och jimmie till gnarp. sen hände det inte så mycket mer än att vi åkte till johnny för att kika på en bil. vi väntade även på att lennie skulle höra av sig för att vi skulle fiska, men det blev inte så. sen skjutsade jocke hem mig för att jag för en gångs skull skulle sova hemma, utan jocke...


nu sitter jag och väntar på att mamma ska ringa och berätta vart vi har solskyddsfaktorn eller vad det nu heter, jag ligger och solar för fullt. men jag brände mig igår.... senare när pappa kommer hem ska jag äta och packa sen övningsköra hem till jocke (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0