22/6-09


imorse när vi vaknade åkte jocke dirket till bergsjö på tandläkaren och jag stannade hemma och åt frukost och duschade. när han kom hem så for vi till stocka för att hämta hans morfar för att sedan skjutsa honom till bergsjö på systembolaget.

senare på kvällen åkte vi till stocka och hämtade jörgen sen for vi och fiska i svedja. först fick jocke upp en jädda men han tappade den.. efter en stund fick jörgen en liten abborre. och precis när vi tänkte ge upp och åka hem så fick jag en jädda på 2,5 kg. vi fiskade även igår. då fick jörgen upp en jädda på 2,2 kg. även att jag körde hem (:


nu ska vi bädda ner oss i sängen, kika på tv och sova.
imorgon firar vi 3 månader (: det firas nog med att äkslingen bjuder mig på pizza inne i stan, annars vet jag inte vad vi hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0