furuvik


yes, då var man hemma i underbara stocka!
gu så skönt det va att komma hem, längtade som fan igår.
jag hade en konsig känsla innom mig igår, nästan så att jag blev rädd.

iaf, igår åkte jag & jocke till Furuvik med jana, tobias, dennis och mamma.
först tog vi x-tåget till gävle för att sedan ta bussen till Furuvik.
när vi kom dit var det fullpackat med folk. en himla massa köer,
men det gick snabbt ändå. först gick vi och tittade på djuren sen fortsatt
vi till karusellerna och lotteriet. först köpte vi åkband osv,
sen sprang vi till dom stora chokladhjulen, och självklart så skulle dennis
vinna en stor plopp på en gång. och efter en stund kom han med
en stor kexchoklad. fyfan vad avis jag blev kan ja lova.
men efter en stund var det min tur att vinna! jag vann en stor toblerone och
på samma gång vann jocke en stor chokladask.

efter ett tag vann jana en stor chokladask, (men dennis tyckte att det var hans
eftersom han var med när hon vann den).... och gissa om tobbe blev sur när
han inte vann nå!? jo, inte bara lite heller.. massa karuseller blev det också.
dom hade ju fått in nya karuseller. radiobilarna var inte min favorit!

vid 17.00 tiden var det dax att åka hem, men innan vi gick mot bussen till gävle
så stog vi i kö i typ 25 minuter enbart för att köpa popcorn och varma chips.
när vi väl satt på bussen så kom vi på att vi precis hade missat vårat
tåg från gävle. så vi fick ta x2000 hem.


aja nog skrivet om dagen, nu kommer det lite bilder.
måste bara säga att det var superkul!


             


Kommentarer
Postat av: Jana

Men vad många roliga bilder du hade lagt ut då!!

Visst var det super kul!

Och tack för barnvakten igår!

Kram Jana

2009-07-24 @ 17:55:58
URL: http://janas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det enda jag kommer ihåg från furuvik är att de hade en jävla massa getter, haha.

2009-07-25 @ 02:40:23
URL: http://jengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0