ändrade planer


killen som ringde om moppen var nyss här och bestämde sig för att köpa den.
men eftersom att vi inte hittade papperna till moppen så kommer
dom i veckan och hämtade den när vi har fått pappaerna.
så snart är man 5000 kr rikare, känns skönt (:

elin har inte hört av sig än så jag har bestämt mig för att åka in till stan och vara med tascha.
gu så länge sen det var jag umgicks med henne känns det som,
det ska bli roligt! jag vet inte riktigt vad vi ska göra, men det blir säkert nå kul!
jag ringde nyss min bror och jag fick åka med han och hans kompis
in till stan också tar jag nattbussen hem.
jag hoppas att kvällen blir kanon!



- en gammal bild på mig & tascha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0