8/7-09


denna dag har varit vändligt lugn. jag har för det mesta legat i sängen och kikat på film.
jag älskar verkligen att titta på film, i just love it! jag tog även mopeden och for ner till kiosken för att köpa karamellfärg åt mamma. så jag passa på att köpa en kaffe på en gång.
mamma lagade även typ världens godaste mat iadg, fiskgratäng (:
Mmmmm, det finns nästan inget bättre än fisk!

nu sitter jag och väntar på att povkvännen ska ringa. antingen så åker jag till honom eller så kommer han hit. men jag hopas att han kommer för jag har laddat ner nya filmer =D och han som var så trött så passar det bra att ligga i sängen och mysa med några filmer (:


solen saknas, vart gömmer du dig? kom fram, jag vill bli brun..
jag längtar jättemycket tills skolan börjar, augusti, kom!
ny skola, ny klass, nya vänner, gå med linnea. kan det bli bättre?
- nej, verkligen inte.

föesten så har jag lagt ut min moped på blocket :(
det är både bra och dåligt. det är skönt att ha något att åka på men samtlidigt så har jag inget körkort så jag får inte köra den också är jag ibehov av pengar. vem är inte det igentligen?

http://www.blocket.se/vi/22501786.htm






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0