7/7-09


igår, måndag. for jag & jocke till stockholm på en gång när vi vaknade. vi skulle nämligen köra dit en bil åt hans pappa, så vi fick ta firmabilen hem. vi kom hem ganska sent så vi hann inte mer än att mysa med ostkrokar, chips & dipp med lite film. sen slocknade vi gott båda två. jag somnade även 1 timme i bilen påväg till sthml,.

imorse klev jocke upp tidigt och för till tandläkaren i bergsjö. men han kom tillbaka senare. först så åt vi pizza sen for vi till stan för att köpa tomma skivor och handla mat. när vi kom hem åt jag, mamma och pappa jordgubbar. jocke ville inte ha ;s ^^ sen gick vi upp och tittade på tv..
nu har han åkt hem, utan mig :( usch, jag hatar att sova ensam! och jag hatar att vara uatn min joakim! men det kanske behövs också... jag grät till och med när han for. uffa, det är så jobbigt. jag älskar dig!! <3


ovänner, varför ska man bli det? och vad gck snett igentligen? jag vill inte detta! 2 år av ovänner, någon månad av vänner sen ovänner igen!? jag ooooooorkar inte. fan, vad händer med världen igentligen? jäkla tjejer, att dom aldrig kan vara riktiga vänner någon gång!

tack till min älskling & linnea som finns i alla lägen!
och jag hoppas verkligen att jag&linnea blir bättre vänner och börjar umgås.
nu när vi ska gå i samma klass (joppas jag) och allting. hoppas du kommer hit på lördag (:


nu ska jag lägga mig riktigt skönt i sängen med min katt och försöka hitta en film att kika på (om jag har något som jag inte radan har sett)..
också ska jag vänta på att älsklingen ringer mig <3
sov gott allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0