31/7-09


igår kom elin, kikki, carro, gustav och arnström och spelade kubb med oss
på stranden men precis när vi hade börjat så började det spöregna.
så vi for hem till elin en sväng. sen åke jag, älsklingen & arnström till stan
en sväng. vi åkte runt och snurrade till halv 3 tror jag.
också stannade jag vid banken för att kika hur mycket jag hade
på kortet, och gissa vad? jag har fått pengar den här månaden knepigt nog..
men glad blev jag (: när vi kom hem somnade jocke
ganska fort medans jag inte kunde somna på ett tag som vanligt...

jag har varit ner och ätit frukost och allt, men jocke ligger kvar i sängen än.
senare idag åker jag, jocke & arnström in till stan och fikar
sen åker vi vidare till älgered på fest (:

jag måste höra med jörgen hur mycket jag är skylid honom sen får vi
se om jag har råd att köpa lite alkohol, skulle ju vara lite tråkigt
att åka på fest utan alkohol, men vi får se hur det blir.
hejdå så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0