29/7-09


igårmorse lörde jag till jocke vid halv 9, och vi åkte till boda borg
därifrån vid 9 typ. det var längre bort än vad jag hade för mig.
och jag som bestämt trodde att det låg på högra sidan, men tusan heller.

det var jätteroligt där, men vi klarade bara 3 banor.
det var lite surt eftersom mia, ulf och mias bror och hans tjej
klarade typ 6 stycken, haha ;) efter ett tag gick vi ut och fikade mackor och sallad.
sen gick vi in och fortsatt. vi var där ända tills det stängde.
å jäklar vilken tränongsverk jag har idag, och tusan vad ont i
knäna jag fick. det gör ont som fan när jag går..

när vi kom hem åkte vi till ström och tittade på fotboll,
sen när de var slut så åkte vi hem till harmånger.
jag somnade som en stock kan jag lova!


idag har vi bara legat i sängen hela dagen, vid 22.00 kom
pappa pch hämtade mig och jag körde hem (:
nu ska jag bara ta det lugnt. antingen blir jag hemma resten av kvällen
som är kvar eller så åker jag till elin och kikar på film men henne.
har inte riktigt bestämt mig än. jag ska iaf sova utan min jocke inatt :(
men han kommer imorgon och då sover han här sen åker vi till
linnea på fredag skulle jag tro, party!
aja, nog skrivet för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0