27/7-09


jag har inte varit hemma sen i lördags så jag har inte kunnat skrivit nå..
i lördags kväll var jag på håsta med tascha på fest.
men det var skittråkigt och nattbussen går 02.20 nu, så jag fixade skjuts hem istället.
lennie var snäll och hämtade mig, sen när jag kom till harmånger
satt jag ute och väntade på christian hur länge sen helst, men
han kom ju aldrig, så marlene kom och öpnnade dörren åt mig som tur var.

sen sov jag hos jocke ända tills idag, vi gjorde inte så mycket mer än
å låg i sängen och kikade på tv. så jag åkte hem idag vid 6tiden.
övningskörde hem, skjutsade även jocke till edsäter.
när jag kom hem duschade jag sen for jag till elin och tittade på film.
en skön kväll helt enkelt, vet inte hur länge sen det var jag
var med elin eller någon kompis över huvudtaget utan jocke..

nu ska jag gå och lägga mig för att jag ska upp tidigt imorgonbitti.
jag ska nämligen åka till boda borg med jocke och hans familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0