25/7-09


nu sitter jag och lyssnar på: eminem- me made you.
den är grymt bra!

jag vaknade vid 12 idag, jocke sov till halv 1 och då fick han bråttom.
han skulle nämligen åka till bollnäs halv 2, så han for på en gång :/
jag kommer sakna honom men han skickade nyss ett gulligt sms som
jag blev jätteglad över (: underbara pojkvän!

idag, ja vad händer idag?
elin slutar kl 4 och hon skulle ringa när hon kom hem, hoppas hon har lust att göra
något kul! jag vill inte sitta hemma hela kvällen, usch.
det skulle vara skönt med en filmkväll men det skulle även
vara roligt att göra något annat för en gåns skull.
jag kommer inte ihåg sist jag var med några vänner själv, utan jocke.

aja, vi får se vad som händer, jag är även sugen på att gå ut och gå,
men det är så tråkigt att gå själv. ska höra med elin om hon vill ta
en tur runt stocka. jag skriver mer sen ikväll...


igår kom ju som sagt jocke och hämtade mig och pappa,
pappa skulle ju hem till jockes mamma på fest. gissa om han var full!?
medans vi väntade på att skjutsa hem folket for vi till stan en sväng,
men det var tråkigt som vanligt där så vi blev inte där nå länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0