24/7-09


det blev att kliva upp tidigt änuu en till dag,
tobias och dennis kom och väckte mig vid 10..
då gick jag ner och åt frukost sen har jag inte gjort så mycket
mer än att suttit här. pappa åker snart till farmor och lånar ett plättjärn,
mumma! jag ska snart göra mig iordning. byta kläder,
fixa håret och sminka mig lite. sen kommer jocke och hämtar mig och pappa.
jockes mamma ska ha fest för hennes jobb så jocke ska skjutsa
pappa dit och sedan skjutsa hem honom. så jag följer med till jocke.
men jag har ingen aning om vad vi ska göra under tiden.

vad händer imorgon?
någon som vill hitta på något? (:

nu ska jag dra, tobbe har tjatat om att han vill ha datorn hela dagen.
han vill kika på "vi hade iaf tur med vädret, igen"
också vill han lära sig att spela cs. men i får väl se hur det går ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0