23/7-09


jobbig morgon, hade klockan på ringning. klockan 08.00..
fast vi klev upp vid 08.30 för att åka ut till lingarö.
nu sitter jag och kikar lite på datorn medans jocke och tobias ligger i soffan
och tittar på tv. dennis sitter i ett annat rum och surar skulle jag tro.
jag vet inte riktigt hur länge vi blir här, men jana kommer hem kl 2.
och det blir nog att jag åker hem till stocka ikväll, om vi inte hittar på något riktigt kul.

igår var jag, jocke, jana, mamma, tobias & dennis i furuvik.
det var skoj. massa karuseller, lotter, godis och djur.
bilder från det kommer när jag är hemma och har häft in bilderna på datorn.

även att jag och jocke firar 4 månader idag <3!
nu ska jag ut och röka, sen vara lite social.
hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0