19/7-09


nu är bror hemma och har med sig datorn så jag passar på att skriva lite (:

igår när vi kom till stan for vi först till lägenheten sen snabba vi oss och for till
köpmanberget där "bilsport" var och knäppte kort.
efter detåkte vi til lägenheten igen för att äta och vila. jag har ingen ork till att skriva om
allt som hände igår. jag träffade några underbara vänner och åkte bil
för det mesta. vi for till gnarp och hämtade folk och till delsbo för att skjutsa folk.
och det där med bilåkning var inget för mig igår!

iaf så mår jag inte dåligt idag, är bara lite seg.
min bror åker tillbaka till stockholm ikväll så vi tänkte göra mat
åt honom innan han far. undra om han ska få våfflor eller köttbullar...

ikväll hoppas jag att det blir en lugn hemmakväll med
massa mys, ostkrokar och saft. det behöver jag nu känner jag.
jag hoppas även på lite främmande(:


-min bror jörgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0