17/7-09


det finns folk till allt måste jag bara säga.
att en person kan sjunka så lågt?
- det visste jag inte.

älsklingen åkte nyss :/ han skulle åka och hämta mia och ulf
sen hem och sova eftersom han ska upp så tidigt.
jag därimot, jag kan sova till 1 om jag vill (:

imorgon när jag vaknar ska jag äta frukost i lugn och ro,
gå ut till sjöboa och hämta min alkohol som jag har kvar sen förra helgen,
packa lite mer kläder, sen fara in till stan när jocke kommer och hämtar mig (:
längtar, åh det är så skönt att ha en lägenhet!
fast nu är jörgen hemma, han kommer ju hem på helgerna.
men det spelar ingen roll, det är skönt att ha den för sig själv
på veckorna. jag längtar tills jag flyttar hemifrån.
det är så otroligt skönt. hoppas jag får bo där när skolan börjar också.
det skulle vara riktigt nice att ha en lägenhet i stan
när skolan börjar, då slipper man åka buss varje morgon (:

det blir inte mycket skrivet här på veckorna eftersom vi inte har någon dator
i lägenheten, den tar jörgen med sig när han åker och jobbar.
jag funderar på att ta med mig min dator, men jag är inte säker på om
internet funkar eftersom han tjuvar det från grannarna,
trådlöst internet you know ^^


nu ska jag mysa ner mig i sängen och hoppas på att min katt kommer in snart.
blir nog att dra igång en film också.
godnatt.




   

Kommentarer
Postat av: emelie

Du är verkligen sjukt fin utan smink, och kan inte mer en att be om ursäkt för allt linda . Men du vet varför det är så också .

ny start som sagt, för jag vill verkligen ge de en chans .

2009-07-30 @ 20:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0