13/7-09


det har varit nå knas med min blogg dom senaste dagarna..

i lördags var det grillfest på stranden. senare hade jag fest i min sjöbod.
jag har inga bilder och jag orkar inte skriva en massa om kvällen.

iaf, i söndagskväll åkte jag och jocke till stan för att låna min brors lägenhet.
så för tillfället bor vi i stan. hälsa gärna på (:

imorse ringde mathias och väckte oss vid halv 10. han ville att vi skulle gå ner på
stan och äta lunch med honom men jag bad honom att köpa en jambomacka
och komma upp till oss istället, så han gjorde det.
efter ett tag kom tobias som skulle luncha med oss.
först åkte vi på lidl och handla lite sen for vi på donken och åt.
nu sitter jag hos min bror i lingarö. vi har kört fyrhjuling ända sen vi kom hit (:

om en stund ska vi åka hem. vi kanske hyr en film och bara myser.
eller så blir det något annat, det märker vi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0