the love

kärlek, vad är det igentligen? varför ska det vara så jävla svårt?!
jag har varit kär i en pojk sen augusti -07, och är fortfarande lika kär. om jag inte är mer kär nu... det är så jävla jobbigt, det är över 1 år sedan det tog slut.

vi är fortfarande med varandra ganska ofta, och är i princip bästa vänner,
nästan som syskon. och jag bara älskar att vara med dig.

utan dig i närheten är jag ingenting. såfort jag ser dig, ditt namn eller något som har
dig att göra blir jag alldeles varm i kroppen och får en tår på ögat.


idag, efter att du hade duschat och precis klätt på dig. då när jag tittade på dig. åh, det går inte att förklara. men det var en härlig känsla jag fick i kroppen på. även fast jag ser dig i stort sett varje dag  så får jag en sån där underbar känsla i kroppen. 
och jag fattar fan itne hur man kan bli såhär jävla kär i någon..........


J ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0