lördag

ja, som sagt så åkte jag till J (♥) inatt. det blev ganska sent, men vafan. huvudsaken jag får träffa dig? (: så vi la oss ganska snabbt i sängen, kika på film och somna. jag somnade typ vid 4tiden nångång och vaknade vid 9. jobbigt. men vi låg kvar till 12 ungefär. vi har inte gjort så otroligt mycket idag förutom att legat i sängen och kikat på film. vi fikade lite sen åkte vi till gnarp för att skjutsa christian. sen så skjutsade dom hem mig sen for J (♥) till stan tråkigt nog. men han kommer nog med nattbussen (hoppas, hoppas, hoppas!), annars blir det att han kommer hit imorgon efter att han har vaknat.

nu är kl 19.58 och vad ska jag göra? sitta hemma och ruttna? jag tycker inte om att sitta hemma, iaf inte ensam. hoppas  (♥) kommer snart! :D fast jag har för mig att det började en film på 4an ikväll vid 9. måste kika om det var så. så det blir väl att kika på en film och bara ta det lugnt ikväll. JAG KAN INTE TA DET LUGNT! jag får nå dampfel och inte kan sitta still, får ybertråkigt och dampar sönder. menmen, sånt som händer.

uppdaterar om något roligt händer.
hörs, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0