fika & slappkväll.

imorse hade jag väldigt bråttom. knappt att jag hann med annelie. men som tur va så gjorde jag det. i bilen påväg till jobbet så frågade hon mig om jag ville följa med henne til mellanfjärden och vara med henne idag. och det gjorde jag. det var kul att göra något annat för en gångs skull! efter att vi var klar i mellanfjärden så åkte vi till bergsjö där hon bjöd på pizza =) sen så skjutsade hon mig till harmånger för att vänta på bussen in till stan. när jag kom till stan så träffade jag carro. gud så kul det var. länge sen vi gjorde något nu.. vi gick på skutan och fika. vi var skitsugen på banasplitt, men självklart så fanns det inga bananer så vi fick äta bara glass istället. sen så gick vi och kikade lite på ur och pen. jag köpte även ett hansband där (: sen så gick vi till bussen där jag träffade hanna. så vi bestämmde att vi skulle hitta på något ikväll. och det blir att kika på någon film och svulla morötter, gurka & chips. slappkväll! men det kan behövas, dricker för mycket. så det blir troligen en till helg utan alkohol..

hanna har gjort en design till mig, men hon håller på att göra en ny nu.
så den kommer nog så småning om.

nu sitter jag och väntar på att hanna ska ringa så att jag kan gå och möta henne. sitter även och nöööööööter "lay all yure love on me", sjukt bra låt. även att jag har köpt nå knepigt jävla godis. choklad med nå "pop" grejjer i som gör så att det smäller i munnen när man äter. fränt och gott!


väldigt gammal bild på mig & carro.
men jag gillaren (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0