vänder på dygnen

jag hatar att sova, helst när jag inte får sova med älsklingen! jag somnar jämt sent när jag inte är med honom. men när jag är med honom så somnar jag jättelätt. kom hem!!
jag sa godnatt för ungefär 4 timmar sen men jag är fortfarande vaken och klockan är nu 03.35. fy linda! jag har ändå inget speciellt att vakna upp till imorgon satt det spelar väl ändå inte så stor roll.
iaf så tittade jag nyss på hannah montana-filmen och den var helgrym! en riktig tjejfilm, sånt gillar jag! och sånna där lyckliga slut gillar jag ibland. jag börjar alltid gråta! ibland blir jag bara arg! varför inte göra filmer så som det verkliga livet ser ut? det vore bättre, iaf ibland.

aja, nog pratat. nu ska linda försöka sova! hon är inte så trött som hon igentligen borde bara. hörs imorgon och förhoppningsvis så kommer simone hit då!?
hoppas, hoppas. annars träffar jag henne ändå på tisdag morgon då vi åker till sundsvall och shoppar med joakim & joakim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0