vad gör alla på nyår?

baby åkte hem vid 2tiden och pappa kom hem i samma veva. efter en stund tog vi bilen och for ut en sväng. jag körde till ström och körde på alla småvägar man kan hitta skulle jag tro. det gick bra att köra även fast det är så mycket snö, det var inte så halt heller. sen körde jag till farmor och farfar och dom hade precis satt sig för att äta så jag åt med dom eftersom att jag inte hade ätit något på hela dagen. sen spelade vi bingo.
annars har jag inte gjort så mycket mer idag, bara suttit här.

imorgon tar jag 13.20 bussen till harmånger för att julhanda all mat, baby kommer dit och hjälper mig också åker vi med pappa hem som slutar kl 2.
jocke sticker ju till stockholm på fredag och kommer hem på söndag eller på måndag så vi får se vilken dag vi åker till sundsvall och handlar. det blir väl på måndag eller på tisdag. simone följer också med oss, mysigt!

vad gör alla på nyår?
- själv tänker jag nog vara här i stocka med baby hos vendel som ska ha fest. simone var sugen på att följa med så jag hoppas att hon gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0