trettonde december, tredje advent

imorse vaknade jag vid 11 ungefär, somnade även med kläder på.. jag gick ner och åt frukost medans baby låg kvar i sängen. sen låg vi bara och tittade på film. sen spelade vi kort med mamma & pappa, åt pankaka sen spelade vi något annat knasigt spel. ja, det har varit en lugnt och skön dag.
vid halv 9 skjutsade jag hem baby. första gången jag kör när det är lite halv och lite snö på vägen men det gick bra!

nu ligger jag i sängen och tittar på solstorm, en fick som går på 4an, men just nu är det reklam så jag passar på att skriva lite här. mamma sitter nere och syr om mitt löshår lite (:
usch, vad trött jag är. hoppas ja kan sova ganska så tidigt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0