tjugonionde december

idag har jag varit i sundsvall hela dagen tillsammans med baby, simone, arnström & tjompe. fast tjompe åkte hem ganska tidigt. jag som hade så mycket pengar och massa presentkort och det ända man hittar är en tröjja och några örhängen... typiskt!
på stadium hittade jag äntligen ett par skor! först hittade jag ett par vita men jag ville ha svarta så jag frågade om dom hade några på lagret och det hade dom och dom skulle även sänka priset med 200 kr på lördag men jag fick dom 200 kr billigare så jag behövde bara betala 300 kr för dom (:
jag kanske knäpper kort på skorna, örhängerna och tröjjan imorgon. jag har inte orkat idag!
imorgon åker vi förhoppningsvis in till stan och shoppar lite till. börje med familj kommer hit imorgon =)
nu ska vi lägga oss i sängen och läsa sen sova. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0