tolfte december

arnström kom igår, fast lite sent. han ville se sean banan på cirkus möllen, men det varade bara i 10 sekunder. vid halv 11 så började idol igen, och självklart så vann erik :D efter idol åkte vi till vendel en sväng. gu vad stora hans kattungar har blivit och vilket söt hund han har köpt (: han var jättekiklig på magen.
efter ett tag åkte vi först till harmånger så jag kunde hämta mina saker hos baby sen åkte vi vidare till stan vilket sög (som vanligt!). och självklart så somnade jag i bilen påväg hem.

imorse vaknade jag vid 11, låg en stund i sängen sen gick jag ner och åt frukost. när jag kom upp igen så sov fortfarande baby så jag väckte honom och nu ligger han bakom mig i sängen och kikar på tv.
ikväll har jag ingen aning om vad som händer, det blir nog lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0