tjugotredje december

imorgon är det julafton. eller rättare sagt, om några minuter, 50 minuter kvar och jag har ingen julkänsla alls. det är lite tråkigt, men jag hoppas att det kommer imorgon!

jag vaknade upp brevid min älskling imorse och det är alltid lika underbart! vi låg kavr ett tag sen gick vi ner och åt frukost och efter det duschade vi och la oss i sängen och myste. vid 4- halv 5 åt vi gröt och laxmacka med pappa. efter maten spelade vi lite kort sen åt vi glass, bär och bananchokladsås, mummmms!
medans vi gotta oss med glass och bär så fick skrållan en tallrik med lite grädde som hon giller väääldigt mycket. hon fick även lite lax.


lite senare så gick jocke upp och la sig i sängen för att han va så trött och medans så hjälpte jag pappa att slå in dom sista julklapparna. vid halv 8 satte vi oss framför tvn för att vi skulle spela bingo. jag vann 100 kr på andra bingon och på sista bingon var jag ETT ynka nummer ifrån 50 000 kr. fy!
jocke åkte hem vid 10 ungefär, nu kommer vi inte träffas nå förens på söndagkväll eller på måndag. det känns inte bra men jag hoppas att det går bra! jag kommer bara sakna ihjäl mig lite.


idag har vi varit tillsammans i 9 underbara månader. du är det bästa som har hänt mig joakim och jag hoppas att inget kan ta dg ifrån mig! i'm gonna love you to the end of my life.

imorgonbitti ska jag upp vid 9tiden, klä på mig osv. sen övningskör jag till stan till moster där vi ska äta gröt och mysa lite. vi åker hem så vi är hemma till kl 3 för att se kalle anka! då kommer även farmor, farfar och jörgen hit. sen blir det massa mat och spel.
nu ska jag gå och lägga mig så att det snabbare blir julafton!
godnatt sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0