tjugonde december

godkväll, hur står det till?
nu är det bara fyra korta dagar kvar till julafton.

jag klev upp vid halv 12 idag, duschade och åt frukost. medans jag åt frukost så höll mamma och pappa på att fixa vårat nya kyl & frys. efter lite om och men så blev det bra. när jocke kom ner så klädde vi granen och gjorde det lite juligt här hemma.  

och gissa om skrållan tyckte om julgranen?
idag fick vi upp våran ljusstake, haha. mamma har letat och letat efter den och idag hittade jag den äntligen. den låg längst upp i lådan med alla julsaker för att hon lätt skulle hitta den men hon hade helt och hållet glömt bort vart hon hade lagt den.


vid 3tiden kom jörgen, maja, farmor, farfar, göran, jana, tobias, dennis, mormor, rebecca, bert, åsa och henrik. då bjöds det på allt de goda som jag bakade igår. och nu kan ni få en bild på tårtan som blev klar idag. vid 5-6 tiden for alla utom mormor för hon stannade på middag. efter att vi hade ätit så skjutsade jag, jocke och mamma hem henne till harmånger. när vi kom hem så spelade vi kort, pappa spelade också med oss.
nu ska vi lägga oss i sängen, titta på två avsnitt på riverside och sova!


dagen efter julafton åker min älskling till stockholm (till sin pappa) och blir borta hela julhelgen. det kommer kännas otroligt tomt utan dig baby! men jag ska träffa honom på en gång när han kommer hem (: också ska vi åka till sundsvall och shoppa på julrean.
jag älskar dig mest av allt min underbara prins ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0