tionde december

väldigtn trött imorse, var nära på att sova över. väl på skolan så åt jag frukost med simone sen hade vi OP, matte, engelska och svenska. när vi slutade så åkte jag, joakim, simone och sofie ner på stan en sväng sen gick vi ner till busstationen. när vi kom till harmånger så åkte vi på pappas jobb och hämtade pengar så att vi kunde äta pizza. åh gu så länge sen det var jag åt pizza, men det är ingen favorit. jag tycker inte om pizza så mycket och jag orkar inte mer än en halv ändå.

resten av dagen/kvällen har jag suttit här vid datorn och gjort en läxa som går så att jag får godkänt i datakunskap eftersom jag fick IG på första provet. jag har bara en fråga kvar sen är jag klar med häftet.
imorgon börjar vi (klassen) med att fika sen går vi till caféterian och tittar på lucia sen har vi matte och datakunskap och jag slutar halv 2.
har ingen aning om vad som händer imorgonkväll, jag skulle vilja vara hemma och titta på idol eller göra något superduperroligt! men det lutar åt idol skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0