tankar och funderingar

nu har jag tagit ur löshåret vilket är superskönt! jag funderar på att vara utan det imorgon, det var så länge sen jag inte hade det i. imorgonkväll hoppas jag på en superduperhärlig kväll med simone! vi har inte riktigt bestämt oss för vad vi ska göra: sitta hemma och titta på film eller supa? det är frågan det.. om man frågar simone så blir det supa så vi får se. jag har några cider här hemma som jag skulle kunna dricka upp.
jag skulle vilja att älsklingen kommer hem nu! jag saknarsaknarsaknar dig ♥

nu funderar jag på om jag ska lägga mig i sängen och titta på filmen 'dagissnuten' som går på 3an 00.15 och somna till den. jag är jättetrött men jag vill ändå inte sova. det är sååå tråkigt att sova ensam.
synd att man inte bor i sundsvall brevid birsta city. hade jag bott där så hade jag shoppat sönder imorgon!
jag hörde att gina tricot och size 8 har halva priset imorgon så det skulle vara bra om man åkte in till stan imorgon också, men jag orkar inte. synd att man inte bor där också..

jag har igentligen massa mer tankar och funderingar att skriva ner men jag orkar inte tråka ut er ikväll ;) vilken tur ni har! mitt huve är ändå fylld med knepiga tankar så det blir nog bäst såhär: godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0