sjuttonde december

just nu sitter jag på skolan och ska igentligen jobba om matspjäkningsorganens sjukdomar men jag sitter på internet istället. jag tar hem och gör det, det ska ändå in efter jul så det är bara onödigt om jag börjar jobba här och det jobbet blir kvar här på skolan också ska jag fortsätta hemma. nej, det blir för krångligt.

snart ska jag gå ner och äta lite julbord med joakim sen efter en stund brummar jag ner till glysis till sjukgymnasten, äntligen! det ska bli så skönt att få inlägg till skorna. nu slipper jag gå sönder mina fina skor. fast det kommer säkert bli obehagligt i början men man vänjer väl sig.
jag slutar halv 12 idag, eller jag har typ slutat redan. skönt! fast igentligen ska jag gå till kl 4 idag men eftersom jag ska till sjukgymnasten så slutar jag tidigare. men jag måste ändå vänta på joakim och han slutar kl 4. jag kanske hittar på något med bror under tiden? eller så åker jag tillbaka till skolan och går på lektion igen.
skriver mera ikäll. det kommer säkert före och efter-bilder på får julstädning också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0