sjätte december

middagen igår var kanongod. efteråt blev det glass, bana och oboy sen spelade jag och maja lite kort innan dom for hem. när dom hade åkt spelade jag och älsklingen kort, ända tills ulf ringde och ville att vi skulle skjutsa han och mia in till stan och det gjorde vi. christian följde också med för att vi skulle igentligen skjutsa honom till iggesund men det blev ändrade planer för honom. jag träffade även simone en stund också (: när vi kom hem så spelade vi lite wii sen somnade vi.

idag sov vi till 12 ungefär, åt frukost och spelade wii. efter ett tag skjutsade vi wille, nora & erik till iggesund. vi passade även på att hälsa på börje med familj. åh gud vilken söt dotter han har! snäll och gosig var hon, alldeles underbar (: söt vovve har dom skaffat också. efter en stund åkte vi och tittade på när elias (börjes tjejs barn) spelade innebandy, tyvärr så förlora dom men det var bra spelat! när vi kom hem vid halv 7 så åt vi och spelade kort ända tills pappa kom och hämtade mig vid 9.

jag ska strax gå ner och duscha, bädda rent sängen, göra lite te, lägga mig i sängen, titta på riverside, prata med baby i telefon och säga godnatt sedan sova. jag måste packa idrottskläder också kom jag på.




Kommentarer
Postat av: Jörgen

Inte ett enda ord om att Maja är söt lr så

2009-12-08 @ 11:26:38
Postat av: linda runnfors

jo, klart hon är söt!

2009-12-08 @ 17:01:53
URL: http://liindarunnfffors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0