sextonde december

fortsätter det snöa såhär så går det troligen inga bussar imorgon, (hoppas, hoppas)! det är kaos på vägarna, man ser knappt vägen när man sitter i bilen.. jag tycker att det har kommit alldeles för mycket snö. det räcker med att det blir vitt överallt och att det sätter sig lite på träden. nu är det nästan en halv meter på vissa ställen. jag tycker också att vindern endast borde vara i december, det räcker! sen kan det vara sommar resten av året.

imorse följde jocke och viktor med mig när jag åt frukost. och det var grymt gott med frukost imorse. det kändes som att jag kunde vräka i mig hur många rostade ost- och gurkmackor som helst och dricka flera koppar te. jag hade OP hela dagen idag och på sista lektionen fick vi lyssna på 3:ornas grupparbeten. den ena handlade om att två personer åkte till thailand i 2½ vecka och besökte en skola och fick jobba som engelskalärare där. något sånt skulle jag också vilja göra!
efter det så gick jag och elin ner mot busshållsplatsen och väntade på bussen i kylan och när jag hoppade av bussen stog joakim där och väntade på mig, viktor var även med. när vi kom hem till mig så åt jag medans dom satt uppe vid datorn och tittade på tv.
lite senare skjutsade vi hem viktor sen åkte vi hit till harmånger. det ända vi har gjort hitils är att stekt pankakor, ätit och joakim har varit ute och skottat.
jag skulle vilja städa joakims rum (med hjälp utav honom) men han är alldeles för trött för det så vi får se hur det blir med den saken..

just ja, mathias fyller 17 år idag så grattis på honom!


bilden är tagen från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0