ostkaka med safran

vi har nyss kommit hem från mormor, jag övningskörde. vi åt middag där, ris och snitsel, mumms!
körandet går bara bättre och bättre nu, underbart! och det är sjukt roligt att köra. måste skriva in mig på en trafikskola snart så att jag kan få mitt körkort så fort som möjligt! (:

ikväll händer det nog inte så mycket, vi kommer nog bara ligga hemma i stocka och titta på 'beck- penisonat pärlan' som går på tv4 plus kl 22.10 ikväll. jag vet faktiskt inte om jag har sett den, jag håller inte koll på vad alla heter. men man har säkert redan sett den..

mamma hade köpt ostkaka idag med safran i, det lät inte så gott men det var underbart gott. och självklart så måste man ha saftsoppa till!



skrållan tyckte också om ostkaka.


Kommentarer
Postat av: josse

SAFFRAN är ju farligt för katter :| !!!!!!!!

2009-12-14 @ 15:10:02
Postat av: linda runnfors

ja, men hon åt så lite så det är nog ingen fara.

2009-12-14 @ 21:59:10
URL: http://liindarunnfffors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0