nittonde december

godkväll alla bloggläsare, hur är det med er?
-med mig är det bra förutom att jag är lite trött bara.

vi skulle ingetligen ha varit i iggesund kl halv 10 imorse men halv 11 ringde börje och fråga vart vi var. då flög vi upp ur sängen och jocke sprang till duschen medans jag klädde på mig sen for vi. vi var barnvakt till nicole, steffani och elias men elias gick till hans tjej precis när vi kom dit och kom hem precis när lotta och börje kom hem. vi var även hundvakt. allt gick bra förutom att bella (hunden) kissade inne två gånger.
vi spelade wii och åt körv. när lotta och börje kom hem så satt jag och gulla med nelly hur länge som helst. en underbar söt liten prick! inte sa hon så mycket heller, hon bara satt och lekte med en mössa i mitt knä, helt nöjd.

ena bilden är lite suddig, nelly kunde inte sitta still ;)

vi åkte hem vid 4 ungefär. vi åkte först hem till harmånger sen for vi hem till mig och åt. när vi hade ätit klart så bakade vi lussebullar, kakor och typ muffins me choklad på. vi gjorde även en tårta, vi ska fira pappa imorgon. fast han fyller igentligen på tisdag. när vi var klara så fikade vi lussebullar, glögg & julmust. mummmma!


nu ska vi mysa ner oss i sängen och titta på taken som går på tv 1000 just nu. den filmen är kanon och jag rekomenderar den verkligen!
imorgon ska vi klä granen och äta massa gosaker och träffa några från släkten. nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0