nionde december

idag har jag bara haft en lektion, och den varade i 40 minuter. fick typ strömavbrott en sväng också. tittade även på en konsert på skolan idag, men jag tycker att den var urdålig. det var bara en person, eller kanske två stycken som levde sig in i musiken. skulle igentligen ha prov efter lunchen men jag kände mig så osäker och jag fattar ingenting och har inte pluggat något, så jag hoppade över provet idag, för göra det någon annan dag istället.

jag och baby tog 12.50 bussen hem fast jag hoppade av hemma i stocka och han fortsatte till harmånger. jag måsta hem och hämta lite kläder också övningskörde jag hem till harmånger senare. det ända vi har gjort idag är spela kort, varit på ica, ätit, spelat wii och suttit här. vi spelade plump med ulf också, jag vann =)

klockan är nu 20.51 och jag, linda runnfors är jättetrött. mina ögon orkar knappt vara vakna längre och det är väldigt ovanligt. jag brukar bli trött vid 23.00 tiden ungefär.
nästa vecka måste jag nästan skriva in mig på trafikskolan och börja sitta vid datorn där lite. jag har någon skiva hemma också som jag kan träna med, så det måste jag också göra. nu känns det som att det är bråttom. jag fyller om ungefär 1 månad och man vill ju ha körkortet så fort som möjligt.
körningen går iaf jättebra, bättre än jag trodde att den skulle göra. jag började ju övningsköra för inte så länge sen, i somras eller nå. men men, det ska nog gå bra! hoppas jag iaf.

just nu sitter baby och spelar cs, tänkte låta honom göra det en stund. sen blir det att krypa ner i sängen och mysa lite innan vi somnar. det är ju torsdag imorgon och dom är inte roliga! skolan går så segt på torsdagar.. usch & fy.
jag skulle ju igentligen till sjukgymnasten idag men dom ringde och sa att han var sjuk så jag har fått en ny tid, nästa vecka på torsdag.

detta inlägg blev lite längre än vad jag hade väntat mig men samtidigt så var det länge sen jag skrev något såhär långt. det är skönt att kunna skriva ner allt man tänker och känner ibland. den senaste tiden har jag varken haft tid eller lust.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0