mysig innekväll

vi skjutsade hem mathias vid halv 3 nångång och då passade vi på att åka hem till mig en sväng. vi satt bara vid bordet och spelade lite kort med pappa sen for vi tillbaka till harmånger och åt sen åkte vi mot stan för att köpa chips och dipp. när vi kom till delsbo så mötte richard, madde & saga oss på ica där dom köpte ostkrokar sen for vi till statoil och hyrde en värdelös film så jag satt och busade med saga under tiden dom andra tittade på filmen. jag fick även massa snoriga blöta pussar på näsan av henne. småbarn är såååå söta! allt är så lätt när man är liten, man roar sig så lätt. saga satt och lekte med mina fötter och det tyckte hon var jätteroligt.

vid 22.00 ungefär åkte vi hemåt, fast vi tog ett varv runt stan innan vi for hem. nu ligger jag nerbäddad under täcket med ont i magen. dumma chips! (det känns som att min mage väger 5kg mer än vad den gjorde när vi kom till delsbo). sugen på en mugg oboy är jag också men jag orkar inte gå upp och hämta.. baby sitter och spelar cs och det är alltid lika roligt när han gör det..
snart ger jag upp och dejtar sängen! vi ska upp tidigt imorgon för att åka till iggesund och vara barnvakt och 2 tvillingar och en pöjk. vi blir nog hundvakt också (?).
senare på dagen då vi kommer hem till stocka ska vi baka lussebullar och massa annat gott. vi ska även göra en tårta.


brrr, det blir bara kallare och kallare. det variera mellan -15 och -23 när vi for till delsbo. jag som tycker att det är kallt när det är +15.. nu får det bli sommar snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0